«تمام رویاهای ما می توانند محقق شوند، اگر ما جرئت دنبال کردن آن را داشته باشیم»

به نام خداوند بخشنده‌ی مهربان

همه چیز جرقه ای بود در ذهن یک جوان، جوانی سخت کوش با فکری باز.

یکی از این روز های گرم تابستانی حدودای 30 تیر سال 99 جرقه ای که در ذهن بود دیگر تبدیل شده بود به یک ایده عمیق ایده ای که کمی جای تامل داشت.

Your market پروژه ای بود برای ایرانیان؛ پروژه ای که به مرور تمام ایران رو در بر می گرفت نیاز ما به خرید از پاساژ هایی که توی شهرمون نیستند شده بود ایده، ایده ای که نیاز یک ملت بود. کم کم شروع کردیم به پیاده سازی این پروژه ولی دامنه ما رو گرفته بودن! تصمیم گرفتیم یه اسم جدید انتخاب کنیم ولی چی؟ اسمی همراه با مربوط بودنش به این پروژه مفهموم پروژه هم برسونه.

و اما!… بالاخره بعد از چندین و چندین اسم بهترین اسمی که میتونستیم پیدا کنیم جرقه ای دوم در ذهن اون جوان بود.

مارکو پولو + پاساژ = مارکوپاساژ

مارکو پولو یک تاجر و جهانگرد ونیزی در قرن سیزهم ملادی بود که سفرهایش را در کتابی به نام سفر های مارکو پولو ثبت کرده‌است، امروزه این کتاب با نام‌های کتاب شگفتی‌های جهان یا توصیفی بر جهان شناخته می‌شود. (ویکی پدیا)

ما هممون مارکوپولو هایی هستیم که به جستجوی محصولاتمون به این پاساژ بزرگ اومدیم 🙂

مارکوپاساژ شده بود محفلی برای خریداران و فروشندگان.

خریداران ایرانی و فروشنده هایی که فقط پاساژ های ایرانن.

شما هم به جمع مارکوپاساژی های ما بپیوندید 🙂